zondag 30 april 2017

Iets met een beer met een slinger


Ik heb eigenlijk geen idee meer voor wie ik deze snail mail heb gemaakt, maar ik wordt elke keer weer zo vrolijk van die beer met die slingers. De rest van de snail mail heb ik qua kleurenpalet aangepast aan deze illustratie. Normaal zou ik het andersom doen, maar de beer kreeg deze keer de hoofdrol.


Ik gebruikte al eens eerder de verpakking van de postzegels van de Collect Club van Post NL voor een Pip studio snailmail. Dat beviel goed, het karton is erg stevig en de snail mail blijft er goed beschermd in en ik mag graag materialen hergebruiken. Af en toe zie ik trouwens op Pinterest mijn eigen Pip snailmail weer voorbij komen, hij is al 2300 keer gepind, erg grappig! 




Ik maakte wat tags uit de voorkant van een papierblok van de Flying Tiger en ik maakte een aantal stickers door gewoon lukraak over elkaar heen te stempelen. Een probeerseltje, maar ik vind het leuk geworden!









Geen opmerkingen: