donderdag 27 april 2017

Air Mail thema


Soms valt er een snail mail op je deurmat, die zo mooi is dat je  er stil van wordt en ´m bijna niet open durft te maken. 
Zo´n snail mail kreeg ik vorig jaar van Franka
Een snail mail in airmail thema, zo ontzettend mooi! Alles, maar dan ook echt alles was in stijl.



 Heel voorzichtig heb ik alles uitgepakt en op de foto gezet. Om na het fotografen alles weer terug in het doosje te stoppen. En daar zit het nu nog steeds in, op de vliegtuigjes na. Die was ik al heel snel kwijt aan mijn jongste zoon, waar ze staan te pronken op zijn slaapkamer. 

Nog steeds pak ik af en toe het doosje erbij om alles nog eens te bekijken. En niet alleen bij deze snail mail van Franka doe ik dat. Ook de klederdracht snail mail die ik ooit van haar kreeg hangt op mijn kamertje zodat ik ´m nog kan bewonderen. 







Zo mooi gemaakt, je raakt niet uitgekeken. En dan was dit nog niet eens alles wat er in zat!





2 opmerkingen:

Ageeth Mooij zei

Dat zijn de mooiste!

Ingrid zei

Prachtig, wat een details!